17 February 2011

DAMN ?!

SHIT SHIT SHIT ! I HATE SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET ! korang tawu kenape ? segan pun ade jugak ni nak bercerite , oleh kerane aku da wat post kat belog nihh , aku terpakse la cite kan ? lagi nak segan pulakkk ! okehh , td aku dilande keMALANGan kat tempat keje aku . aku tgah wat keje nihh , yelaa , kerani , mesti ade wat dokumentari sikit , pastu , jalanla sikit kan nak antak dokumen jadah tu sume , tgah aku jalantetibe aku nak balik ke lab , boleh pulak kan aku punye butang baju nike boleh tercabut ? da REBEH baju aku dibuat nye , malu betul aku nak jalan keluar lg , itu malang yg pertame , malang yg kedue , da kejeni mesti la ade rehat . tgah aku nak kuar rehat , ade la pagar kan , aku pun jalan la , jap lg , suar aku boleh tersangkut pulak kat pagar tuh ? die punye tempat anu tali pinggang tu boleh tersangkut kat selak die , aku da la mase tu nak rush ! da terkoyak suar aku , rebeh semuenye , nasib le baik koyak sikit . ok itu tak bape malang lg , ade lg die punye malang , ade satu arituhh , aku tgah training lab assistant aku , aku tgah cangkungajar die ni , jap lg boleh suar aku KOYAK kan ? dari kocek belakang tuhh , sampai le ke bawah di pertengahan ! SHIT ! nasib le baik org tak bape nampak , aduiii , ape la malang , da aku kene pakai suar operator == ' sume org ketawe kan aku , aduiii ! sial la , tapi tu tak bape malang lg beb , membe aku punye cite lg malang beb , mcm gini cite die . die bawak moto , lelaju , ala biase la org mude kan ? tgah bawak moto ni , jap lg ade kete kuar dari simpang , KEBABOOOM ! accident , itu tak cukup malang beb , malang yg kedue , die keluar wad hospital , kaki kanan die patah , kaki kiri die simen , pastu die tnye doktor , "doktor apepasal kaki KANAN saye PATAH ! kaki KIRI saye SIMEN ?!' doktor tuh pun dengan selambe gadak nye pun menjawab , 'ini bukan KESILAPAN , ini lah WAWASAN ! YG PATAH BIAR PATAH , YG TAK PATAH KITE TAHAN JGAN KASI PATAH !' WTF ?!

6 comments:

  1. Hahahaha seriously kelakar gilaaaa xD
    Sakit perut tau haha

    ReplyDelete
  2. HAHA , SORRY tak berniat pun nak buat perut awak sakit , HAHA , tp ni kisah benarrr ! xD

    ReplyDelete
  3. hahaha, yg pasal mmbe tu benar ke? gila punya doktor :D

    ReplyDelete
  4. HAHA itu tak tawu la , kite tengok la mcm mane nty , HAHA .

    ReplyDelete