14 February 2011

OK (:

ermmmm . . ok hadir nye aku disini utk sesuke ati ku ni nye ni pun , HAHA , ok untuk post yg lepas , aku tawu , ade yg cakap JIWANGNESS , ade yg dalam HATI ade TAMAN RAME2 , ade yg TERSEDAK TERLUPE nak makan ubat batok , ade yg nangis , and blablabla , ok , aku takde niat pun nak sakit kan ati sesape , atau nak wat sesape terase ke ape ,  dan aku mintak mahaf (: aku pun tebace gak die punye , yeah , aku tawu die akan bgtawu jawapan yg mcm tuhh , tp aku mmg tak kan pernah mengalah , aku akan still tggu die , sbb aku seorg lelaki , aku akan tunai kan janji aku sebagai lelaki , hope it's all gonna be come true (: , ok lupe kan jiwang , ape kate kite terus kan hidup kite penuh dengan gilang gemilang ? atau pun penuh dengan warna warni dunia ? lantak korang la kan ? ahhhh , arituh aku ade tgok magic kat AXN , perghh bestt , tp aku lg suke DAVID BLAINE punye magik real gile , mari layan ~

ep1
ep2
ep3
ep4
KAHKAHKAH WHAT THE F ? 

2 comments: