10 February 2011

what a NIGHTMARE . . .

EHEMarini aku nak cite aku mimpi malam semalam , adui , aku rase mmg agak buruk gak ahh , ok cite die start mcm ni , firstly aku ade texting puja yg kucintai , agak seronok juge la ber'texting ngan beliau malam semalam (: , coz kitorng pun da lame tak texting , da text punye text punye text , die pun tertido kot , coz tak reply text aku kan ? aku hope mcm tu laa , then aku pun tertido gak ahh , sedang aku tertido , tetibe aku termimpi la sesuatu , tp bukan mimpi BASAH ae ? cantik sikit , HAHA , aku punye mimpi mcm ni la , tetibe je aku da ade kat satu majlis , kat rumah sidia , then aku mcm biase pun tolong la org sume uruskan majlis tuhh , mcm biase la , angkat tolong angkat barang , tolong buat air , sedie kn air sume , kemas umah and etc. mcm majlis tunang au , aku tawu , tp dalam mimpi tu aku mcm blurr lg , lepastu , aku g luar jap , aku tgok membe aku tggu kat depan , die ajak aku lepak umah membe aku lg satu , aku cakap , "ilek jap , aku nak tolong org2 ni settle kan majlis dulu , jap je k ?" membe aku cakap pun ok , lepastu dtg la rombongan yg nak bertunang nihh , da dtg daa , pastu aku tak tawu la diorg sume buat ape , coz aku bz tolong org handle majlis tuhh , jap lg aku pun duduk la , tgah duduk tu aku dgar yg rombongan tuh nak tunangkan anak laki die ngan die , WHAT THE F ? aku pun rase mcm sedeh gak , ok tak pe , mase tunang tu kan mak lelaki tuh sarung kan cicin kat pompuan kan ? mase tgah mcm tu , dtg lagi satu rombongan terus hantar hantaran ? APAKAH HELL INI ? aku lg tekejut , pastu rombongan tu boleh cakap ape kat aku ? tak pe , diorang bz nak btunang , kitorang terus anta hantaran nak kahwin ! MAKK ! lg tekujat aku kat situhh ! pastu aku pun kuar , sambung tolongorang anu majlis tuhh la , sampai la ke malam , jap lg aku teringat kat membe aku , aku terus g luar usha membe aku , jap lg membe aku mmg tggu , tp die tak marah ahh , aku cakap ngan die , "weh sory ahh wehh , aku lupe ahh , pastu aku bz sikit , ko g la lepak ngan diorg dulu" membe aku pun belah la , tp aku rase salah la , sbb aku da cakap ngan membe aku kejap je kan , tp sampai ke malam membe aku tggu , adoii , da settle sume majlis , sume org kemasumah , aku tgok die kuar dgan muke yg amat happy , aku pun mcm ade sedeh sgat ahh , gile kaw tak sedehh ?! then da settle sume , jap lg makcik die kot ? bgla upah sume kat org yg tolongni sume , aku tak dpat lg , sbb aku lepak jauh dr situ n tgok die je , pastu ade la budak ni cakap kat makcik die "cik , brader tu belum dapat lg" jap lg makcik tu pun pg la kat aku , die bg duit rm50 n cakap "nahh dik amik ni dik upah nye" pastu aku pun cakap la , "ehh tak pe cikk , saye mmg ikhlas nak tolong ni sume cik" sambil tgok sidie , and nangis teresakdan terus aku pergi dr situhh , then lepastu , aku terus tersadar dr tidohh , dgan blurr lgg , aku boleh ape ? ketawe kann , mcm ngarut , pastu lelame aku terpikir , "ehh betul ke ni ?! , ehh biar betul ni ?!" adoii ,  korg rase betul ke mende ni jd dgan sebenarbenarnye ? betul beb , aku tggu die skang nihh 1 tahun 3 bulan tanpe couple ngan sesape pun , lebih kurang mcm tuh la , coz aku da jnji ngan die , and still skang aku tggu die , it's very hurt girl , but i LOVE you , i MEAN it ! i love u until my one last breath (: TQ . 

12 comments:

  1. pergh... dalam hati ada taman syiall

    ReplyDelete
  2. HOIT cik sepol , taman ape ? KAHKAHKAH , manusie perlu kan kasih SAYANG ! KAHKAHKAH , dan lg satu esok aku tak keje , tolong sampai kan , and GOOD LUCK kat ko k ?

    ReplyDelete
  3. o'yeahh ! bagos doo kao . setia :)
    BHAHA !

    ReplyDelete
  4. tp ko lg setie ijat (mate keratas , tangan di dada)

    ReplyDelete
  5. Wah wan..ble than jiwang ko..bertuah girl 2..anyway,gud luck k..

    ReplyDelete
  6. HAHA , takde la , aku bukan la insan yg sempurna , aicewahh ! but i try my best (: , HAHA TQ .

    ReplyDelete